if it makes you happy, then why the hell are you so sad?

But well hellowennn! Vo järes? Nej okejdå seriöst:P jag sitter och äter en halv portion havregrynsgröt och en macka så jag så orka med min grymt hetiskt dag:P
Ska fara på samling nu för match 08.45 sen spela 9.45 mot gammelstad sen är det  jävla superduper löpet in i duschen och duscha inför ett jobbpass, 4h och stå och se glad ut mot kunder, blir DEF disken idag.. Efter den så ska jag stressa som fan också, match igen mot boden 16.45 och sen är det lugnt någon timme och mathc 20.15 igen =)
Ska verklgien försöka hinna springa och köpa mina löpartights som jag la av igår, det är ett par svarta nike so mvar hur sköna som helst :-)
Jaja, ha en bra dag!


Hmm, jag har aldrig känt mig så sårad, trög och framför allt blåst någon gång tror jag. Att du skulle blåsa mig var det sista jag trodde. Det var inte din mening men om du känner mig så vet du att "det man inte vet lider man inte av" är ett av dom värsa ordspråken jag vet. Det gör mer ont att få veta det i efterhand kan jag lova..
Jag är en av dom du litar på mest ? Ja men tacka fan för det, varför säger du ingenting då?
Ååååh jag blir så jävla besviken! Jag bryr mig inte om något annat du gör, vad du vill och tycker om och desamma med mig, men att du gjorde sådär, det är de som gör mest ont ska du veta.
och du är ändå alltid min och jag din, inte i praktiken men i teorin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0