I'm gonna make it all the way!

But helllooo :) Jag leker glad men skulle väl kunna slå ihjäl någon nu, men är väl dumt att hålla på att tänka så? jodå, som Moa sa "men visst inte ska vi prata om piiiiiiiiiiip nu Josefin?" haha så nä, he bli it:D

Anyway, jag är med Isabell johansssssson och steker nu, börjar bli alldeles för trött nu, brukar ju ändå somna i bra tid! Imorogn ska jag dock inte vara med på idrotten för jag har fått ont i foten igen så tänker fan inte förstöra den till träningen på kvällen, never in my life! haha
Annars då? Jo, jag är faktiskt glad också, riktigt :))) Varför är endel människor så söta? jag menar, whats up med alla mina kompisar t.ex. svårt att hitta bättre iallfall :)
Och snart är det heeeeeeelg! Får hoppas fredag blir lugn och bra! :) Och lördag är det andra kvalmatchen i sävar, vinner vi den så är det DIVISION 1 NEXT YEAR! :D:D:D:D:D Och beroende på hur matchen slutar så avgör det min kväll, vinner vi (vilket vi ska) så ksaj ag hem och direkt dra och fira anna som fyller 18, annars vet jag inte:p

Anyway! Idag hade jag och mamma riktigt kul tillsammasn, jag hitta en gammal och STOR tröja i hennes klädkammare och det måste vara den skönaste tröjan jag någonsin haft på mig! Dock ser man ut att vara fetast i världen, ni ska få se ; )

 Tjeena! haha liten tröja ;>

 och jag ber om ursäkt att ni får se lite hud nu, men man ser ju iallfall att tröjan är rätt stor:P haha

GOOD NIGHT MY FRIENDS: )

Kommentarer
Postat av: en king

var glad, inte arg på mig. Snyck o fet, mmmmmm

2009-03-20 @ 13:07:54
Postat av: Anonym

Nä, tänker inte vara arg längre:) Inte på dig iallafall

2009-03-20 @ 19:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0