now half of me is left

Heej :) Är faktikst hemma om jag ska vara riiiktigt ärlig :P Steg uopp i vanlig tid 06.10 och klädde på mig osv men saaaatan vilken huvudvärk jag hade, fick den redan igår kväll. Så jag gick och la mig igen och ställde klockan på 07.30 och tänkte ta 8a bussen men huvudet dunkade lika fint då så jag sov, och sov till 12 tpy och har forttarande ont i skallen. kul :P jaja, jag lever och mår bra ändå=)

Igår spelade vi somsagt match 10pers och hur många som helst borta och vi vann! 10pers mot ett nästan fullt div.1 lag som hade kanske 1-2 spelare borta ?:) Köng tjejer!
Nååja, såg herr finalen sen med erik och anton, wibax vann faktikst. Är glad för deras skull men jag hejja fakitkst på öjebyn;P hehe
När jag kom hem så var jag med malle och petter, eller jag pratade i telefon hur länge som helst men tror inte dom störde sig på det för dom prata då ingenting med mig :P haha

Nu ska jag nog ta en dusch hade jag tänkt, fick förfrågan om att jobba sen i bara 3h så jag sa kasnke ska se hur huvudet mår vid 2tiden, ikväll får jag se vad jag hitt på, alla kompisar tränar ju så ska nog kanske vara med söte :)
Imorogon är det länsmatch för att träna lite inför helgen när vi far till SM, så jäkla skoj :) Jaja, hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Boffe

STOOOOOR SKOLKARN! :P

2009-03-30 @ 15:07:59
Postat av: ..

Hope - Who am I to say (:

2009-04-01 @ 18:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0