Somebody like you

Ooh, lyssnar på en underbar låt nu som Niklas visade mig för några dagar sen:)
Kings of Leon-use somebody!

Jag såg ävl typ dreamguy på busseni dag, helvetes jävlar vad snygg karl!! Nästan snyggare är ja boffe å mallan ni vet, Han var NÄSTAN snyggare än honom med gröna ögon:o Iallafalld:
Nåja, är trött nanting, kände mig helkonstig på innebadnynd idag på skolan, nu är det väl sådärh har sovit hela bussresan hem och ska nog lägga mig en stund nu också. Eller så ksa jag vänta på att en snygg karl ska komma hem, var fasen längesen jag kalla honom snygg. Men du är snygg nölle och jag saknar dig (puss).

Match ikväll då mot ibk boden på norrmalmia 19.30 :)

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0