suck..

Nää, ännu har det inte blivit nå bättre med hur allt känns. Eller har gått bra under morgonen, dagen och kvällen men när man är själv så går det fan inte. VAAARFÖR skulle det bli sådär?!?!
Jag trodde allvarligt inte det var möjligt :( Grymt jobbigt läge just nu kan jag lova. Fan också!!

Iallafall, min dag var från start mysig och slapp och har  fortsatt så, har hängt med min Malle i förstora mjukisbyxor, risigt hår nanting och slapptröja=skönt!
Nu ikväll kom även Nicke och såg beck med oss, så vi packa ihop oss alla tre i soffan och myste på:)
Bäx kom även förbi med en tavla som hon har målat till mig (av mig) som en överraskning bara och jag är så gryymt nöjd, TACK GUMMAN!!! :) Ska visa den för er senare:)

Hade tänkt försöka sova nu, ska iallafall läsa min bok och kan lova att de kommer bli en tuff dag imorogn men vi har iallafall ingen träning så ska försöka fara på spinning på korpen men innebandyklubban just nu kan få stå lite..
Sov gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0