tråkigt så en lista ^^

Var kommer du ifrån?
Piteå BB
Heter?
Josefin Sandlund
Hur gammal är du?
18 år
När fyller du år?
13 januari
Tycker du om någon just nu?
Ja :)
Jag samlar på?
rosaa
Gröna eller röda äpplen?
Mest gröna
Vilken tid gick du upp idag?
07.46 bokstavligen HOPPA jag upp ur sängen
Har du sovit i din egna säng inatt?
ja
Har du sovit ensam inatt?
jooo, boriing
Har du strumpor på dig nu?
Jodå=)
Hur svarar du i telefon?
Hallå, hej, hej det är josefin
Vad ska du göra ikväll?
skulle umgås med en schnygging men he blev it av.............. så ska umgås med någon annan snygging;) haha
Vad ska du göra imorgon?
skola, trafikskola, träna
Var vill du bo när du blir stor?
Först någon annanstans än Piteå och sedan tillbaka och skaffa kids!
Vad vill du bli när du blir stor?
sjukgymnast, personlig tränare, psykolog eller något sådant^^
Är det okej att gråta?
absolut!
När grät du senast?
Igår, jag insåg att man bara inte kan lämna människor som betyder så grymt mycket för en
Vilken årstid tycker du bäst om?
sommar, sommar SOMMAAAR!
Laddar du ner musik och filmer från internet?
Musik
Skulle du göra om du vann en miljon?
reeeesa och shoppa nanting!
Bär du glasögon eller linser?
nej, men snart kommer det glajjer
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
Nä, faktikst inte
Har du piercingar? 
Nej, hade i naveln men tog ut den
Har du tatuering?
nej, men snart! :D
Vill du gifta dig?
absoluut=)
Vill du ha barn?
DET VILL JAG :)
Solar du ofta?
Jaa, eller ibland=)
Är du bra på att laga mat?
värdelöös:P
Gillar du att dansa?
haha japp;D
Tror du på ett liv efter döden?
Nä, faktiskt inte
Bor dina föräldrar tillsammans?

Är du morgon eller kvällsmänniska?
olika =)
Vilka hårfärger har du haft?
Hur många som helst! från vithårig till svart:P
Är du beroende av något?
nja, beroende är väl att överdriva
Röker du?
feströker ibland
Senaste låten du hörde?
kelly clarkson- my life would suck without you som jag fick igår av en bra människa
Vad gör du på helgerna?
spelar innebandy, är med kompisar, fest :)
Vem kramade du senast?
hmmm boffe tror jag eller erik=)
Saknar du någon nu?
jaa, det gör jag..
Vem ringde dig senast?
snyggjävel = boffe
Var du glad igår?
Inte på dagen men på kvällen så kom det mycket glädje på en och samma gång:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0