yaay =))

Underbart! :)
Ihii glad tjej_91! Dagen igår började bra och slutade mer än bra =)
Vi vann första matchen med 13-3 mot gammelstad och ursäkta men jag måste bara få vara nöjd menjag gjorde 6poäng i den amtchen och jag har inte gjort så många poäng på samma match sen jag spelade med f91, vilket är mer än 3 år sen!
Iallafall vi förlorade mot boden med 4-3 men idag är det vinst vill jag lova! Eller jag hoppas då det för det var inte någon skillnad alls vill jag säga och dom spelade med nästan hela sitt lag och vi är 10pers och har flyttat om en massa folk på olika positioner så vi är köng ändå= )
Sen vann vi sista matchen mot gammelstad med 8-3 tror jag, sooom man var trött då! Hojja.

Iallfall var med emma på kvällen en stund sen bra avslut :) Nu har jag nyss kommit hem från ängeln, var och åt en sallad med ekkeee :)
Vi har match 16.00 mot boden och efter det är det final mellan öjebyn-wibax och min kära och älskade vän nicke har spelat match idag (han har varit skadad hela året) och nu ska han spela finalen, SÅ JÄKLA KUL : ) Är så himla glad för hans skull=) Nej nu ska jag avrunda dehär, ha det bra allihopa :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0