you spin my head right round right round

AAAAAAAAAAH, Alltså! Det är inte normalt att vara såhär nervös:P men jag gör ändå framsteg somnade typ klockan 1 och vaknade av mig själv fe mi 9, hoppade typ upp ur sängen när jag insåg att jag fakitskt fick kliva upp nu (vaknade 5 också men såg lite mörkt ut ute så tänkte jag skulle sova en stund till, hehe)

Iallaflal, igår var det jättetrevligt hos Malle åh jag älskar vårat gaaaaaaaaang;) Linnea Sundström är def den fulaste kompisen jag har tätt efter kommer Julia Andersson, fyfan vad jag skratta åt er två igår:P Så JÄKLA knäppa:D
Malin fick för övrigt hur snygga underkläder som heeelst av oss, turkosta i spets, då blir jojje nöjd också;) haha


Ls- Ja, jag tänkte man kan ju ta en vedklabbe som nagelfil (?????) HUR kommer man ens på en sån sak? hahaha:D

Nu ska jag lyssna på mer taggmusik, ladda in nytt på mp3n och faktiskt ta en promenad så jag lugnar ner mig, är så jävla nervös för matchen så jag har ont i magen:P Ikväll är det feeeeeeeest:D
Haaa det bra!;)



Vi kör på en gammal bild;) idag är det VINST som gäller tjejer! Nu tar vi hem dehär!!:D


Kommentarer
Postat av: Boffe

Ja för fan!! Nervositeten är jävlat hur fucking hög som hellst! :/

men vi ska fan vinna! :D

2009-03-14 @ 10:17:58
Postat av: Ls

Hahahhahahaha! Så jävla roligt ;> jag är knepp!

2009-03-16 @ 06:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0