you're such a joke to me

Helloo! :)
Har kommit hem för en stund sen och lyssnar på lite musiik, ska snart gå och lägga mig tror jag är så sjukt trött!
Är ju ledig imorogn så får sova ut ett tag, blir högst 10!:)
Idag har jag varit på skolan hör och häpna hela dagen! Dock så hade vi bara idrott på morognen och sedan datakunsap och jag måste säga att jag förstår verkligen inte meningen med datakunskap, så otroligt tråkigt!
Har även färgat håret idag och det är nog det dummaste jag gjort för dehär året... Var hos frissan och hon talade om för mig vilken hårfärg jag skulle köpa (på salongen) eftersom jag tydligen kan färga mitt hår hemma suuuure säger jag då. Fyfaaaan, är typ orange i hårbotten, är jävlat bark! Dock så är det nog mindre farligt än vad det känns, ska se hur det blir imrogon :)

Har även tränat idag, sista träningen innan kvalmatchen mot sävar på lördag! aaah blir spännande, är fakitskt taggad nanting:)
Imorogn blir det stan och köpa presenter åt mina kompisar, malle och idde som har fyllt år. Måste nog även köpa något åt mamma min som faktiskt fyller år imorogn=) På kvällen ska vi fika hos Min malin och sen får jag se om jag tar en sväng förbi nodo och träffar nåra:)
Lördag däremot är den stora dagen! Kvalmatch och direkt efter den så blir det att skynda sig till Ida för 18års fest!:) Blir utgång på kvällen och jag är sjukt taggad:D
ha en bra helg;D Nu ringde mr.apa så tänkte ringa upp:) heida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0