all the times that I felt insecure, for you.

Heej =) Nu har jag nyss kommit hem från sofia och lagt på telefonen med erik. Vi har sett desperate och uggly betty, alltid lika bra!
Annars har det inte hänt så mycket idag, skola komma hem och inget mer.
hmm

Imorgon ska jag på skolan och har bara idrott sen har jag lååånghelg och det ser jag verklgein fram emot. Det jag har planerat imorogn är att fara ut och springa och träffa eriiik :) Så ser hemskt bra ut än så länge, får se vad det mer blir =)
Nu ska jag fortsätta att lyssna på bra musik och sedan sova, godnatt! puss



Saknar dig sen du försvann, saknar och känner mig halv nu..
Saknar dig, saknar vår lek, den som vi gjorde du vet, den?

ja min vän du vann, jag saknar dig och du kommer alltid ha en fin och bra plats i mitt hjärta :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kom ju inte idag:(

2009-05-20 @ 13:47:43
URL: http://annade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0