bäst dag!

fyfan, denhär dagen överträffar typ allt. Aaaah,. är så jäävla glad! :)
För det första så tog jag körkortet imorse och har bara glidit runt med emmsi typ hela dagen, var hos familjen bäckström ohc fick kaffe å gofika av monkan:D
Sen, nu till det stora (okej körkortet är stort) MEN! jag for till Skellefte (körde bil helt själv ,stolt!! )Ja, illafall.. Jag åkte dit och hade löpträning osv med skellefte och HAR NU SKRIVIT PÅ KONTRAKT, inge ume och det känns så skönt!
Fyfaaaan, verkar vara så sjukt härligt gäng och elitserien?!?!?! aaah, underbartunderbartunderbart!

Nuu däremot, är jag hemma och denhär dagen skulle inte kunna bli bättre. Eller jo! Om jag hade fått träffa malin och erik en sväng, men det hinns inte med och man kan ju tyvärr inte få allt ;) Men FYFAN, vilken lycka! :)
Har iallfall på mig sötes mjukisar, en orange stor t-shirt och väntar på mamma som ska komma med tankkortet så jag får tanka skruttvolvon, kan ju älsk han! jaja .PÖSS: ))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0