can't get enough of you!

Late night you are sleeping, I'm lying here beside you
And just by looking at you I get a rush that I can't explain
I feel you're reaching for me, sorry I didn´t mean to wake you
But you just smile and pull me closer

I can't get enough of you, that's a fact
It's just the way you move me, you groove me, you do that to me
I don't ever wanna stop
When I'm down you bring me up
I'll touch the sky, baby I can't get enough of you

Som jag poppar Jill Johnson alltså ;>


Iallfall, nu sitter jag på skolan och har matte det suger rööööööööv :P Fick veta att jag har nationella imorogn igen, fyfan så jävla tråkigtttttttt:P Jaja, jag är lycklig iallfall=)

Idag skulle jag träna men vet inte om det är så smart för jag har tpy snor-SM just nu, eller brode kanske vara med sen dunkar det i skallen och känns mer värt och vara med på långdistansen imorogn än att bli sjukare idag:P Jaja, ska ringa tränarn och kolla vad han säger.. Måste dock fixa dehär, i sommar kommer jag ju inte kunna köra till skellefte varje dag.
NU dampar tanja som vanligt! mattelärarn alltså, jag gill hon it:P

IALLFALLLLLLL, har verklgien inge vettigt att komma med :P Men jag har typ världens bästa liv känns det som =) Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0