everything changes when Im with you

jag är så glad!

hej mina vänner :) Just nu har jag nyss duschat, sak iväg och äta mat hos emma snart, åh hon så underbar ska ni veta :)
Igår var jag i lillpite och spela spel, lekte kurragömma med dunk och sådär, riktigt trevligt :) Sen for jag och emma till henne å drack te och åt mackor ;d
Sent kom erik till mig och sov här :) Imorse vakna vi kring 10 och 11 for jag till rosvik för att måla en verkstad, och som jag har mycket kvar:o fyyfan den är hur stor som helst...
Har även varit hos sofia och ätit glass, har fått en fin bränna på ryggen efter sportbhn också... haha ;D

Nä, nu ska jag klä på mig sedan far till emmapemma :) hade bra! pöss



skulle försöka ta kort på erik men gick mindre bra, men ialflall :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0