everything that i've done seems so wrong

If there was something that I said
Let me know
I got a feeling that it's wrong
'cause it's gone



Hellooo! Vaknade för en timme sedan ungefär men har legat och dragit mig i sängen, skööönt!
Kan ju älska när kaffet är klart på morgonen när man vaknar, mmmh. Så jag har legat i sängen och druckit kaffe och nyss tagit min morgonsnus, ska nog bege mig ut på en springtur snart och sedan äta frulle =)

Är faktiskt lite besviken på vädret.... Trodde ju att det skulle vara bra väder så jag skulle få sola, men icket sa nicke. Dock så håller det nog på att klarna upp så är nog bättre senare idag :)
Jaaa, idag ska jag på stan och köpa present åt amanda som fyllde år i onsdags och imorgon ska vi fira henne, känner tagget ;D Ska ju använda min rosa klänning ;)
Ikväll blir det somsagt hockey och sen får jag se, skulle dra med erik på grillning men ska nog prata mer med honom.
Har även en bra låt att bjuda på innan jag drar.

Ändå lite ledsam text men blir som så glad av den :)

Sugarplum fairy - the escapologist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0