fint!

Hej! Idag är det söndag och det märks som fan :P
Kvällen igår var iallfall väldigt lyckad, iallfall hos Amanda. Jag hade riktigt skoj! Ute på pentan var det kanske inte så ösigt men det är inte så konstigt..
Iallfall jag sov med sötee och är glad över det :) Imorse vakna vi väl kring 10 kasnek? eller jag vaknar rättare sagt, så är det nog varje dag. att jag vaknar först alltså:P
Kom väl hem halv 3 kanske? For till amanda en sväng och prata med henne, björn å julle efter det gick jag hem åt och nu har jag sovit i alldeles för många timmar så lär ju inte somna tidigt idag:P

Nu ikväll vet jag dock inte vad jag ska göra, hoppas att emma ringer snart :) Hon är tydligne ute å kör bil, fan stort gomman ;D Borde iofs jag också göra.. väldigt mkt.
jaaaaaaaaaja, ni får ha det så bra :) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0