give me a call, i miss you

Hello my dear firends! =)
Blev ingen lyckad kväll när det gällde fotbollen, blev så arg att jag nästan lipa. Tog löpet till max med boffe och åt mat :P haha
Men tidigare ikväll har det varit trevligt. Vi for till emma och drack öl å spela rappakalja, och vem vann? Jo jag, tydligen så måste ju någon göra det ;)

Imorogn då? ja, vi har fotboll i tältet på morognen och jag är gryyymt taggad dock så ska jag först ta bussen till stan och sen gå till emma å hämta boffes bil å köra till skolan, sen blir det fotboll och matteprov sen HEEEEEEEM! så jäävla skönt :) Imorogn ska jag kaansek träna fotboll, hoppas det och efter ska jag nog vara med eriiik :)
Ska sova som ett svin nu, eller ska nog fortsätta prata med moa å msna lite först. godnatt :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0