hey =)

Just idag är det söndag, jajjemän är så otaggad så det finns inte :P Iallafall
igår blev det fest, faktikst trevlig förfest, blev med empa, anna, ev och amanda, hur trevligt som helst! :)
Vi for iallfall till plupp sen där det blev lite ledsna miner och sura men som löste sig tillslut :) Pentan var inte så ösigt igår så blev max och sedan hem till erik och sova.
Vi vaknade kring 11 kanske av att det bara ringde heela tiden, det var då min kära vän emma so mvar fast i älvsbyn först blev jag förbannad på fanskapet för jag sa att hon skulle fara hem igårkväll! men nä det gjorde hon ju tydligne inte nä. Men då bestämde erik att vi skulle fara och hämta henne kring 2 kasnke vilket var bra för jag hade dåligt samvete eller något:P haha

Har inte hunnit så mycket mer, kom hem och slockna på soffan, nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra ikväll. Orkar typ inte göra nå är så jävla död. JAG HATAR SÖNDAGAR! nåja. hade bra :) pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0