hoo

Jo förresten, har tänkt på det ungefär hela dagen.. :P haha
Vaarför är jag så dålig på att erkänna när jag har fel? (för att jag aldrig har det) okej skämt osido:P
Men jag är verklgein värdelös.. Men! dock så är jag glad att jag är lite så också, jag menar det får inte gå överstyr men jag kan älska att jag:
aldrig ger mig
skulle aldrig någonsin vika ner mig för någon
att jag kan vara iskall när det väl gäller
inte visar känslor bara för skojs skull
att jag är såhär jävla bra! haha :D

Och ja! Jag är ungefär världens känsligaste människa, jag lipar för ingenting men när jag väl bestämmer mig för något så blir det så och thats it!

ho, kändes bra att lätta på hjärtat! haha



Hade ju dock inte varit den jag är utan mina vänner och familj, så tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0