It's a lucky day, pretty melodi

Hello mina vänner! =)
Just nu sitter jag hos moa och sandra i skellefte, malin är också här:) Just nu ser vi tv, vi har ätit grillat idag och det var sjukt gott =) Även glass, mmmmh!
Borde kanske plugga matte eftersom det är nationella imorogn igen men oh aldrig, ´jag avskyr matte!

Imorgon är det skola då somsagt och på kvällen har jag träning här i skellefte, vet inte riktigt hur jag ska lösa allt men det får helt enkelt bli bra på något sätt för jag måste träna.
Nåja, ni får ha en bra kväll allesammans :) pöss





moa, sanna, malin och sandra!

SANNA KLARA KÖRKORTET IDAG SÅ GRATTIS PÅ DIG GUMMAN!!!!!!!!! =)))

Kommentarer
Postat av: sannna

yeeeeeey, taaack älsk!!!!!!:D

2009-05-20 @ 14:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0