its nice

jaa, vilken trevlig helg det blev=)
Fredag var det tv och filmkväll hemma hos mig, såg dock en sjuuukt dålig film med sanna, malin, emma och erik :) Sen på kvällen sov jag med erik och igår satt vi ute typ hela dagen, jag for även till Bäx och satt ute med familjen bäckström :D
Påkweeln var det meningen att jag skulle vara chaffis men när jag kom till Erik så började jag dricka, var nog gode dumt eftersom jag blev alldeles för full och var sur som ett bi:P men, allt är löst och jag sov med ekkeee.
Idag vakna vi väl 10 typ, satte oss ute och hade det mysigt, kanonväder! Sen for vi och åt och nu är jag hemma hos Emma, är faktiskt bakis nanting nu:P

jaja, ha en bra dag: D Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0