ne men oh hallå

ja ne men oh ja så bra liv jag lever :)
Åh! Blir ju lycklig hela jag!


Iallfallll, idag har jag varit på skolan och haft npmatte, gick väl som väntat= mindre bra.
Och igår sov jag hos moffe boffe moa boström:)
Ikväll däremot har jag följt med erik till fragge där det sågs på en film, den var väl ändå helt ok måste jag säga. Brukar integilla sånnadär filmer,  men de fooonka=)

Imorgon ska jag göra spännande grejer på dagen och senare mot kvällen är de löpträning och möte i skellefte, blir spännande måste jag säga:) Äntligen börjar allt falla på plats, hoppas det går vägen bara:)
Nää, nu ska jag fortsätta vara jätteglad och bara leva :D Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0