never take friendships personal

hellooo!
Nu är jag i skolan, har precis kommit in. Vi har suttit ute över lunchen så förhoppningsvis har man fått lite färg. Snart är det matteprov och kan väl inte påstå att jag är allför taggad men vad ska man göra?
Efter det ska jag hem eller försöka få in moa till stan på en mjukglass.
Idag har jg träning men vettefan hur jag ska göra är så himla tråkigt att bara sitta och vänta på att den ska börja, kan ju lika göra allt hemma eftersom vi bara springer osv nu.

Iallfall, ikväll vet jag inte vad som händer mer än att jag ska ut och springa intervaller å köra mage-rygg sen vill jag se en film klockan 9 så förhoppningsvis kommer någon och ser den med mig =) Nu börjar det vara ritkigt slappt i skolan, har bara provet kvar sen nästa måndag är vi mest troligt ledig, imorogn är de bara en kort föreläsning på morgongen, medgk och onsdag idrott och torsdag idrott och fredag ledig = slappt!
Igår sa Erik att jag skulle få en present om jag var på skolan hela veckan, dumt sagt där kan jag lova :) haha

have a nice day! :) pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0