not so very funny

blä, ligger och vrider och vänder på mig i sängen, kan verkligen inte sova!
För det första så har jag vänt på dygnet, eller jag har somnat i god tid varje dag men sovit längre och nu är det tungt att somna och bara blotta tanken att vakna 05.45 får mig att vilja gråta..

Varför kan jag då inte sova? Ja, det är frågan..
Tanken av innebandy just nu gör ont i hela hjärtat ungefär. Vet inte vad jag ska ta mig till. Jag vill fara, men ändå inte. Något jag vill är satsa och utvecklas, vilket jag inte kommer göra om jag stannar kvar i stan. Men är jag verklgein beredd att bara fara? är faktikst rätt tveksam, även fast allt känns roligt osv så vettefan. Och jag menar för att fara så borde man väl vilja det jättemycket och man borde väl känna att allt ska bli jätteroligt?
Faan, kan det inte bara vara närmare? Nog för att det handlar om 30 mil men ändå. Jag vet att jag inte kommer spela med öjebyn nästa år, tragiskt men sant. Det blir inte av, aldrig när det är på dehär viset.
Men kan det inte finnas något lag i skellefte då? tja, det är något jag ska ta reda på imorogn, vet att man kan provträna med bra lag så kanske är något värt att prova? Tror faktiskt det, ska nog inte lyssna på vad alla andra säger utan följa lillhjärtat mitt.
Inatt drömde jag att någon hade tagit mina innebandyklubbor och helt ärligt så lipa jag när jag vakna, så jävla hemskt :P

Imorgon ska jag även försöka ta mig i kragen och fara & träna fotboll, är för feg för at t göra det själv men kasnke man ska försöka övervinna rädslan sin då? Känner ju fan halva laget så vet inte vad jag lipar över:P Är nog mest nervös över hur otränad jag är.. haha
Seriöst, skulle kunna skriva hur mycket mer som helst men tjaa tror jag avrundar här. Tror inte det blir någon sömn än på många timmar ,fan också. Jag som sak laga mat åt barnen imorgon =) haha

Har förresten även panik över matten, tror jag kommer bli tvungen att göra om den. Två ogjorda prov och nationella onsdag? Bådar inte gott mina kära vänner, förstår inte hur jag kan vara så fruktansvärt dålig i det. Dock så har jag aldrig haft så dåliga mattelärare som jaghar haft iår. Jaaaaaja, godnatt på er och hoppas ni iallfall sover gott.

Måste bara tillägga att jag faktiskt är lycklig ändå, om man ser det på det ljusa. Har världens bästa vänner och någon jag tycker om, hur ofta händer det ens? Kanske det jag tänker på hela tiden och det gör att jag inte vill fara. Nog för att jag vet att jag har mina vänner alltid. Jaja godnatt för andra gången :P





plus i kanten! Imorogn får jag träffa klassen (anna, emma,henke) ni är på mest plus men inge fel på er andra^^

 heheheh min björnhenke :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0