pusspusspuss

heeej :) Nu är jag just hemkommen från erik:)) Mår just nu inte bra, är röd i ögonen och det rinner från dem, och känner mig allmänt hängig.. Halva familjen är ju hur sjuka som helst just nu så är väl inte så konstigt om jag också blir det.
Iallfall jag ohc erik har sett arsenal-manchester united och fan vad härligt att manchester vann! Haha på arsenal :D

Imorgon ska jag försöka fara till skolan, tror det kommer bli tugnt att ta sig upp när jag mår såhr och sedan har jag idrott ohc kul å springa omkring om man är sjuk?nä..
Kanske inte ens är sjuk, jag vet inte rätt som det är så mår jag prima ballerina imorogn och försöker bara hitta anledningar till att inte fara till skolan, men har fkiskt mått dåligt på dagen ocksååå:P haha
Nä, nu ska jag faktiskt sova :-)

jag är typ lycklig mina vänner :) puss!



haha, vilket jävla svin du är! Jag tycker så fruktansvärt synd om din såkallade "flickvän".. som man brukar säga, en gång ett svin, alltid ett svin. Du kommer verkligen aldrig att förändras, stackare!

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: haha alltså gumman, du ska då lyckas med det mesta. Men krya på dig(K)

2009-05-06 @ 08:45:03
URL: http://annade.blogg.se/
Postat av: Annnna

Jo det har vi, det är sista gången vi har det=D

Eller dom säger att i morgon är det en sån lektion där vi ska göra det vi har missat osv.

2009-05-06 @ 12:29:18
Postat av: Anonym

Varna flickvännen!

2009-05-09 @ 17:34:15
Postat av: Anonym

kanske bäst att varna flickvännen så hon inte gör något misstag

2009-05-10 @ 01:36:23
Postat av: jossan

ja, fast jag känner inte att det har med mig och göra så känner killen att han kan ha på sitt samvete att han knullar och strular med andra tjejer så fine for me, i don't care =) Men tycker synd om bruden eftersom hon bara verkar träffa sånna killar.

2009-05-10 @ 15:52:49
Postat av: Anonym

det förstås, men du kanske kan hjälpa henne att inse hur han är eller? vet du vem "flickvännen" är?

2009-05-10 @ 22:16:15
Postat av: jossan

nej jag vet bara att hon bor 30mil bort och inte har något med mig att göra så, orkar inte lägga mig i andras upp till dom själv.



Har man varit så nära med personen det handlar om så vill man inte gå och förstöra något för den även fast jag tycker denna personen i fråga är ett jävla svin.

2009-05-10 @ 23:12:12
Postat av: Anonym

okej ja man vill ju kanske inte förstöra för andra. men killen är som du säger ett svin så kanske du mest gör tjejen en tjänst att berätta?

2009-05-10 @ 23:35:13
Postat av: jossan

jaa, fast det är ändå rätt många som vet om det så någon annan kanske känner för att yttra sig, men det gör inte jag

2009-05-10 @ 23:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0