see I thought love was black and white, that it was wrong or it was right

Hej!
Idag är jag glad, som jag oftast är :)
Igår hade jag det ritkigt trevligt, på dagen åt jag med nickepicke på nodo och sen var jag på stan med mina underbara tjejer och köpte presenter åt amanda som vi ska fira ikväll;D
På kvällen blev det att se hockey men sverige suger ju så jag,moa,malin och emma tog min lillebrors skateboardar och kickboard och drog till bojjn å åkte i rampen, ja fyfan vad kul det var! haha :D
Sen kom ekke och hämta mig så jag sov med honom :)

Jag är fasen taggad nanting för kvällen, som vi sak ha kul nu brudar och efter ikväll är det lugnt som fan med alkoholen ett tag framöver.
Som erik sa "jag sak fan it dricka en droppe ihelgen" YEAAAAAAAAAAAAAH RIGHT! Undra vem som kommer vara knall ikväll?
Nåja, nu ska jag fortsätta poppa musik och vänta på emma foppa forsberg:D pöss!


 suddig och bra! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0