tell me baby whats your story?

Heej:) Idag är jossan trött nanting, väntar på att någon från min klass ska komma hit? Börjar inte vi 9idag så kan jag lova att jag får jäävlat damp.
Idag har vi prov i HLR, doping och läkemedel och jag måste somsagt få mvg men känns ändå rätt lugnt, har inte pluggat något nästan men kan som allt? Tror det är för att jag tycker det är intressant:D
Har blivit ett big fan av red hot chili peppers igen, nötte dom som fan förut och nu har det börjat om;D

Ialflalll, idag kommer jag nog hem sent och då ska jag på body pump med nickepicke (vi var på spinning igår också, döööktiga!)
Sen ska jag vara med eriiik och sådär :))
Nä, ni får ha en bra dag:) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0