what I have in me in my mind is you

All I have is you, and its all that Im breathing for,
all I need is you, now we can't make it trough
I am losing you forever 

menar jävlat naaada med texten men gillar låten :D

HEEEEJ! :-) Idag är Josse glad igeen, borde väl sova eftersom jag ska upp 06.45 eller okejdå jag snoozar till 06.15 hoppar upp äter en macka, borstar tänderna och drar till bussen tpy. Funderar på om jag ska ta bilen imorogn, huuuur skönt had it de varit?

Iallafall, när jag kom hem idag så for jag ut och sprang på grisan, tycker jag gjorde det riktigt bra eftersom jag hat å springa på slingor, man ser ju it annat än skog typ:P
Sen kom Eriiik hit och såg the village med mig som jag hade laddat för, tyvärr så var den inte lika bra som sist :/ Undra om man måste ha riktigt stämning och typ mörka ner hela rummen osv för att man ska bli rädd eller typ vara inne i filmen hela tiden, vilket är typ omöjligt med erik efterom vi pratar hela tiden :D hehe

Imorogn då? tjaa, då är det skola sen måste jag försöka få tag på någon av alla tränare vilket verkar vara jävlat omöjligt..
Ska iallfall träna imorogn med, eller fara ut och springa långa intervaller fyfan någon som ska följa? har nog inte psyke för att springa allt sjäälv ;p
nej, godnatt :)

puss på diggggggg =)))

 finns det absolut ingen som tycker jag sak vara blond igen?:p hehe
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skulle passa sjukt bra i page!

2009-06-03 @ 11:38:24
Postat av: jossan

det är jag faktikst rätt tveksam till, men kanske vem vet?=D

2009-06-03 @ 23:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0