what I have in me, In my mind is you

Helloo!
har haft helt underbara dagar måste jag säga, bästa på länge :)
Valborg var ju smsagt bra, och fredagen bra och igår blev det utgång, igeeeeen :P Men var riktigt rolig förfest hos Jocke iallafall och var helt okej på pentan :) Har inte varit hemma eller sovit i min säng sen onsdags så är gode skönt och ligga hä rjust nu och bara må. Har dock varit skönt att vara borta och få vara iväg från mamma lite som jag tyvärr bråkar med varenda dag justnu, men brukar ju gå över =)

Idag har jag suttit ute hos erik en stund sen for vi och åt sallad på ängeln med ante och sen for jag till malle och nu har jag nyss kommit hem. Ska ut och springa och ta tag i mitt skolarbete, har prov och redovisning på tisdag och jag ska ha mvg så är bara att sätta igång.
Ska iallall och se Malles match klockan 6 :) Ls ska med och kanske erik, får se helt enkelt =) Hoppas ni också har haftdet riktigt bra:) Puss

jag är glaaaaaad :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0