wooow

hello my friends :) Har kommit hem från Emma för en stund sen, där har jag tillbringat min kväll med henne och Isabell, mysigt:)
Annars idag har jag inte gjort mycket, skola, kört hem, ingenting, ingenting, varit med emma å issa:P haha Har även färgat håret och he blev heeelt ok!

Imorogn har jag bara idrott men tanken var att ja gskulle göra matteprov också men på torsdag gör jag det eftersom jag glömde matteboken på skolan vilket jag inte trodde för jag var 100% på att jag hade den i väskan men tydligen inte.
Värsta är att vi har orientering imorgon på skolan vilket är det värsta jag vet ohc inte NOG MED DET! Jag måste vänta 1h och 15min innan vi börjar:o kul jul!
Annars imorogn så blir det att se champions league finalen på olles med någon öl och trevligt sällskap, ser jag verkligen fram emot! =) Vinner inte manchester united så lipar jag, helt seriöst:P Men klart dom vinner:D

Nååja, ska lägga mig i sängen nu och se tv och ladda för min trevliga morgondag! :) Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0