you know I really do

hej! :) Nu är jag hemma från erik, eller har varit de i 15min kanske. Jobbig hemgång.. Hade ju inte suttit fel å stann i dendär famnen men måste upp och skjutsa mamma och ronny till kallax halv 6-6 typ så känns inte så lockande att börja rulla från öjebyn innan de :P
Ja juste, min mamma ska till stockholm i en vecka med ronny och bara må, är faktikst ganska avis men hon måste ju också få slappen åååå ibland =)

Det jag oroar mig över är dock maten i veckan, fyy jag hatar ju å laga mat :P Har dock hela frysen fylld med micromat :] hehe
Sen har jag en massa frukt å grejer som mama köpt
mamma säger:
ja, jag köpte mango åt dig... för de tycker du ju om
sen köpte jag avocado åt dig, för de tycker du ju om.
Sen köpte jag snus åt dig, för de tycker du ju tyvärr om........... heheheh älsk min mamma :)


Har massa annan god frukt också och sådär så det ska nog gå vägen :) Får fara och äta hos pappa och farmor också ;D
Nä, nu ska jag se tv och hoppas att jag somnar innan jag ska upp .P godnatt :) pösse

Har fått shorts idag av mamma också, allt vi hann med på stan ;D Sen får vi hoppas på en hel del kläder när hon kommer hem med :]]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0