blä

Undrar hur många timmar jag har sovit inatt, 3 kanske? Har nog aldrig mått så dåligt i hela mitt liv! Ville ringa mamma och lipa för ja ville inte väcka erik. Må illa är seriöst bland de värsta som finns, jag väntar bara på att jag sak spy alltså!

Har ju som vanligt inte tid med detta, viktiga lektioner idag och erik var så söt och bädda ner mig och sa "nu sover du så länge du vill sen far du till skolan, det du missar idag tar du igen på en halvtimme" och det har han däremot rätt i men min frånvaro (dock anmälda) är inte liten! Det är minst en gång per vecka och två veckor i rad var jag ju sjuk varenda dag nästan. Fasikens!

Sen att matteprovet är nu direkt på morgonen och jag itne kan någonting gör ju inte dagen bättre, mest ska jag på skolan för att göra det men kommer ju def it klara det ändå så vad är vitsen? Alltså jag sakverkligen tänka över dehär. Ska nog ringa vickan nu och fråga hur hon tycker att jag sak göra (läraren)
ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0