fridaay

ja, nu är det fredag och jag är vaken tidigt som vanligt. Är jag som får upp Erik på mornarna. Funderar på att käka lite frulle nu å kanske kolla igenom omvårdnadsboken,haha alltså jag är så körd på dehär provet. nåja är typ första gången jag inte får mer än g på något som inte är matte.

Idag ska jag hängamed Ls eftersom vi slutar 11 och då ska jag ta med henne hit så jag får duscha och se ut som folk för jag ork it göra de nu:p ledsen. haha
 
Igår var jag och mamma å köpte en klocka, vinglas å småtjaffs, tacktack mamma :) Tanken var att vi skulle köpa blommor men hittade inga fina krukor så får se  när vi har tid med de nästa gång.
Anton kom även hit igår och kollade hockeyn, går inte annat än vara glad när han å erik är med varandra. Dom är så jäkla roliga alltså, ojoj =) ja dom killarna gillar vi =) Nä, ha en bra dag:) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0