funderar

Goddag! :) Idag mrå jag mycket bättre men valde att stanna hemma eftersom mina leder mådde inge bra alls och huvudet dunkade. Men har ingen feber nu,. vilket jag itne trodde jag hade igår heller men tydligen. Tror dock it empa blev sjuk;D

Lura hit henne igår å hon tog med sig fika, gryyymt gott! dock så är det lite dåligt för mig att ha fika hemma eftersom jag är välrdens kak/fikmonster, det är så jäävulskt gott!:D

Nu till min fundering, alltså ja funderar starkt på att göra hål i tungan idag, har funderat på det länge men våg ju som it. Vafan ska man it bara slå till? tror nästan det:D Ska prata med emeli sen;> Hon ska ta mig till bibblan och låna böcker (Y) Måste  plugga nå jäävulskt idag med och sen ska ja se new moon me mina tjejer :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

GÖRE:D

2009-11-25 @ 13:50:50
URL: http://annade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0