its okay

blä! Jag hade tänkt fara på spinning nu imorse så jag klev upp 06.15 och slängde i mig flingor och mjölk sen när jag kom till korpen fungerar inte min kod på kortet, irriterande!
Var säkert ändå lika bra, jag hostar somaldrig förr. Slutar aldrig, speciellt åd man hostar så mkt att man spyr, då är de väl ändå nå fel?
Min kropp ger aldrig med sig!

Hostar jag lika mycket klockan 8 blir det inge skola, då vill ändå ingen ha dit mig!

Igår var jag iallafall duktig nanting! Först tvättade jag, sedan dammsög jag och diskade undan allting:) var även och gymmade, känns riktigt kul :) Erik jobbade över till 6 och vi for förbi Jocke och hämta Johan Falk filmerna å såg en sen blev det en tidig kväll :) skönt!

Ska på spinning ikväll om min hosta är i bättre form:) hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0