it's okay

Greys är så jäkla bra! Tror jag dör. Hade inte tänkt se klart de,hade lagt mig i sängen med erik och allt men klev upp igen så jag skulle se klart =D

Idag har vi varit på jysk. haha dom måste tro vi har nå fel, har varit där 3-4dagar i rad nu, haha.
Sen handlades det och efter de sätta ihop datastol och få upp sista gardinerna så nu saknas bara en klocka så är de klaart:) Oh så fint de är!

Börjar 8.10 imorgon så ska snart krypa ner i sängen med erik som förmodligen redan sover och stackarn jobbar över imorgon och själv slutar jag 11. Ska få hit malle då som inte dök upp idag vilket hon egentligen skulle ha gjort:P

Nä, nu ska jag nog sova- godnatt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0