jobbig

ja fy vilken jobbig natt! Vad har hänt med Josefin och varför kan hon inte sova som vanligt folk?
Vaknar seriöst hela tiden! Dock  så vaknade jag av min satans tand som dunkade så var bara att ta panodil. Hur kan visdomständer göra så fruktansvärt ont?!
Har även börjat skåda ett munsår på min läpp ååååååååååååååååååååååh, varför smörjer jag it läpparna för?

Nåja, idag är de skola jag mår inte bra ännu men får helt enkelt försöka ändå. Undra om dom i klassen hatar mig om någon blir smittad, nåja man ska ju ha en feberfri dag och de har jag haft:)

Igår var det lugna gatan på storgatan. Koffa kom hit en sväng och även mamma & Ronny. Fick upp hyllan som skulle vara ovanför tv'n. for på jysk en sväng.
Dock på dagen så var de full rulle för Jossan, först handling sen handla småtjaffs igen å sen middag hos eriks föräldrar :)

Nu ska jag göramig klar för skola.. heida! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0