måndag, ny vecka

som jag hatar måndagar!
Är alltid så himla trött och vill bara att den ska vara över.

Har nyss ätit frukost och hade jag inte vetat bättre så hade jag ätit den sjukt goda pizzan från igår men jag vet bättre så åt en macka istället;D hehe
Ska fara på skolan om en stund, har bara tråkiga lektioner idag också men på förmiddagen får jag iallafall vara med sofie, elina och nina så det ska nog gå bra :>

Ska även träna idag som jag inte har gjort på en vecka eftersom läkarn sa det i måndags så nu förhoppningsvis kanske allting är borta ur min kropp, skulle vara en otrolig lättnad :) Sååå, styrkemix 17.15!
Ska även avra med moffe å bäx idag, greaat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0