måndagmorgon

blää, värsta som finns. Men som tur var så tog jag mig upp snabbt. Somnar jag om lite för sent så är de omöjligt att vakna. T.ex. om jag vaknar 06.00 av Eriks klocka så somnar jag om kring 06.30 så är de kört! Somnar jag däremot om direkt så är de lugnt :)

Ihelgen har det varit luugnt vilket har varit ritkigt skönt:) I fredags var de idol hos amanda sedan en johan falk film här hos oss. Lördag lugn kväll med film och trevligt sällskap=)
Igår var vi förbi eriks föräldrar i bojjn och hämta nå grejer och sådär. Sen på kvällen var det bara lugnt, mycket skratt under dagen vilket uppskattas :)

Nu blir det frukost och sedan skola, ska även på styrkemix klockan 17 och sen ikväll vill jag se hockeyn! Får se om jag förföljer erik eller om någon av mina kompisar ska se :)
puss!

Kommentarer
Postat av: Rebban

Kommer du å lirar nå boll i skellhell snart ?:)

2009-11-16 @ 22:59:46
Postat av: jossan

har tyvärr varit tvungen å inse att det är över för mig iår. min hals klarar inte av det tyvärr och jag kan inte fara till skellefteå och träna varannan dag pga halsen. dock jobbigt att inse det. nååja

2009-11-17 @ 07:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0