nyhetsmorgon

Ja, det sitter jag och ser på just nu.
Borde verkligen försöka lära in mig de 32orden istället som jag ska kunna till svenskan och sen har jag redovisning första lektionen vilket jagnyss kom på. Tove har powerpointen plus mina papper så ser väl itne allför ljust ut:P

Nåja:) Igår var jag coh träna styrkemix med Ls, och det känns i kroppen idag även om jag trodde att det skulle vara värre. Benen är det som har tagit stryk, är trist när dom knappt kör nå armar men är väl bara att dra en repa på gymmet som jag ska göra idag :)
Ska då även på skolan 8.10-11.05 sen blir det att tvätta och ska ringa farmor och fråga om vi inte kan baka bullar någon dag. Är så jäkla sugen!

Ska även hem och äta eftersom erik jobbar över. Jag lider fasen med honom... Han har tydligen sovit dåligt och jobbar till 8a, nååja what to doo?

Ha en bra dag :>

 haha mitt mongo :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0