sova

ja, jag försov mig imorse fastän erik sa till mig 3ggr - försov dig inte nu, innan han for. Men visst lyckades jag med det iallafall. Vaknade 10.00 och då hade vi redan slutat. nåja, what to do?

Just nu sitter jag hemma hos mamma ochväntar på att nicke ska hämta upp mig så ska vi kääka, fan gött :D
Min bil stod inte på parkeringen och då undrar jag, varför i hela helvetet tar du mamma min bil då ni har en??????

Nåja, en dag är väl inte hela världen men det är ju inte så kanonkul och gå i dehär vädret då man egentligen har en bil :P
Iallafall, idag ska jag och träna med empa på korpen, blir step-core men jag ska gymma innan också så blir 3pass för mig, yeey duktig flicka :>
Ikväll vill jag vara med min erik till han ska sova. Han jobbar hela helgen och dom jobbar över hela nästa vecka så man kommer knappt få se karln:/ fyfan va tråkigt och jobba så mycket som dom gör nu. Nåja snart över för dem :)


Nu däremot ska jag göra något annat, hejdå : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0