torsdag

ja, idag är det torsdag.
Jag är trött som fan! Kunde inte somna igår, fattar 0?

Var iallafall och såg new moon men några brudar och som den var bra! Ska och hämta ut tredje twilightboken idag på bibblan och börja läsa:> Men först måste jag göra klart en novell på 8kapitel- INTE TAGGAD! jag hatar såntdär, har faningen jävlafantasi. Så lär ju sitta med det hela dagen.
Har även utvecklingssamtal 16.30 och jag å erik som hade tänkt handla julgrejer idag? Får se om vi hinner det efter utvecklingssamtalet, hoppas det:)

Tungan är svullen nuuu... blä! men har inet så ont men den är inte så liten, eller såhar jag inte ont för att jag har tagit panodil:P haha jaja :) Skola till 11.00 senplugg, tjingeling :)

Kommentarer
Postat av: A

ÅH ja det tycker jag att du ska göra:) jo vi har fotboll på torsdags förmiddag:)

2009-11-26 @ 11:42:34
URL: http://annade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0