vilken morgon

ja herregud:P Tyckte det var konstigt hur länge erik låg och höll armen om mig imorse efter att klockan ringde så jag pressade upp ögonen och såg till minfasa att den var 06.51 jag försökte väcka karln först med ett litet- erik. Sen bode man ju höja rösten lite kanske men jag skrek ERIK och knuffa han och jag lovar att han hoppa upp ur sängen och arbetsbyxorna och tröjorna for på snabbare än snabbast (han är för övrigt jäkligt snygg i arbetskläder)
men han kom iallfall till jobbet.

Sen klockan 10 ringde det på min telefon,jag svarar och det är erik då upptäcker även jag att jag har försovit mig, började halv 10:P good job!
Har hål nu till 13.30 men får se om jag far jag hostar och halsmandlarna sliter jag ut snart..

Får se vad det blir idag, jag tänker iallafall bli frisk. Tanken var att vi skulle till vitsand till eriks syster anna och han skulle klippa sig men när hanringde imorse så var han inte så kry, tycker han borde komma hem så han kan bli frisk.
NÅååååja, nu ska jag fortsätta lyssna på Melissa Horn och sedan läsa min bok!: )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0