bästa köp

TÄCKET! Åherregud så skönt och stort! Duntäcke i 200x200, alltså det är större än min 160s säng och underbart skönt :) Har virat in mig i det nu och sitter med datorn på magen, kollar lite tv och vill vara trött:P

Ikväll såg vi film hos Ls, chucky och en läskig. Chucky skrattade man mest åt- inte läskig alls. Den andra filmen var mest konstig men jag är ju rädd för allt så inte konstigt att jag var skraj :P

Imorgon får jag se vad dagen har att erbjuda, måste iallafall städa i mitt rum om Jonte ska få flytta ner hit. Nåja, nu ska jag läsa "På det fjärde ska det ske" och sedan förhoppningsvis somna :) ha en god natt, pöss!

ps. jag ljuger om jag säger att jag köpt täcket, tack pappa för täcket + påslakanet samt örngotten :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0