en vecka

ja, nästa måndag har vi lov. Så förbannat skönt!
Helgen har varit braa

I fredags var jag hos Elina med massa kompisar, vi kan inte vara mindre än 8 stycken varje gång vi ska vara med varandra så i fredags var vi 10st hos Elina och såg idol osv :) alltid lika trevligt, dock så var jag sjukt trött så där kring 11 kom erik och hämtade mig sen for vi och sov :)

Lördag vaknade vi kring 9 och låg en stund i sängen, erik skulle och jobba hos sin syster å hjälpa å dra nå el så jag for hem och for förbi farmor en sväng och sedan for jag på stan och köpte isabells presenter och gjorde mig klar för en fest! :)
Väl hos Issa var det trevligt, skratt och sång samt gamla minnen!
Utgång på pentan och det blir vad man gör de till så jag hade roligt =)
Nattkäk på sunes med ls,ante och erik å jag lovar att jag fick mig ett och annat skratt ;D Dock så hade jag sjukt ont i fötterna så min bästa erik gick coh bar mig, yeey! haha

Söndag- sova uuuuut! åh så skönt det var =) Vaknade 11 och låg i sängen till säkert 3-4 såg sista Johan Falk filmen och myste på. Kring 6 for jag på födelsedagsfika hos min kusin Linnea som fyller 18 idag:) Sen for jag och sov med min sötis som är hur bra som helst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0