fredag

ja, äntligen!
är så himla trött idag, det är helt sjukt! Har tydligen varit en jobbig natt för herr Skarin, har tydligen knuffat ut honom sen vaknade jag av att han låg över mig och kollade hur myckat plats jag hade, jävla psyk!:o Eller rättare sagt så hängde han över mig å var sur:P haha

Nåja, nog om det :) 3 lektioner idag sen lov! Så förbannat jävla skönt, ikväll ska jag sova tidigt för jag är så jäävulskt trött sen ska jag bestämma mig för vad jag ska göra på lördag.
Kanske borde sminka sig lite idag, ser ut som ett lik i ansiktet är seriöst tragiskt!

Frågan är även hur det blir nästa helg, det är tydligne junior-sm då somjag har sagt att jag ska vara med på men har aldrig vetat att det är den helgen, är mycket grejer som händer då. halloween och erik flyttar, great.

Nåja ha det bra :) pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0