god morning

Godmorgon =) Jag har nyss käkat en riktigt god frulle, kokade ägg och kaffe samt åt en hårdmacka med pepparsalami, mmmmmh!
Börjar skolan 8.10 så ska börja göra mig redo snart, är inte alls taggad. Slutar dock 11.05 så ska nog inte klaga :)

Igår var jag på vårdcentralen och har äntligen fått skicka en remiss till öron, näsa, hals så hoppas verkligen jag får ta bort halsmandlarna, har ont varje dag då jag vaknar och varje gång jag anstränger mig vilket resulterar till noll motivation då det gäller träning. Nåja, fick mig nog med motion igår kan jag lova, har aldrgi gått/sprungit så många timmar i hela mitt liv:P
Följde med erkan och åt och sen blev det bara säng och tvläga med bästa.

Hade en grymt jobbig dröm och jag tackar gudarna över att det var en dröm, förstår inte vafan jag ens drömmer så sjuka saker för. blir arg på mig själv..
Nååja, tror det blir en pn när jag kommer hem iallfall =) hejdå :> pöss!

 underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0