hål

Japp, har hål till 2 typ. Har dock inte varit på lektionen idag, skulle på vårdcentralen fick en "akuttid" för att kolla halsen och tanta glömde skriva in mig på den tiden så var bara att vandra hem. Kärring.

Nåja, har iallafall otroligt ont i min ena visdoms är fruktansvärt! Dock så var det inte för de jag skulle på vårdcentralen:P haha Det är halsen som spökar igen och jag är faktikst riktigt less så ska kräva att få ta bort mina jävla halsmandlar.

Igår kring halv 8 for jag till Ls och hämta mina Vanilla Cokes och FAR OCH FLYG SÅ GOTT! Alltså det måste ha varit 5år sen jag drack det sist och det var så otroligt gott!! Mmmh för vanilla coke!
Hämtade även upp min erik direkt efter jag hämtat dom sen blev det ugly betty och desperate housewives och sova, båda var väldigt trötta igår :)

Får se vad jag hittar på idag, men något skoj ska det väl ändå kunna bli :)


 mmmmmmmmh <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0