knock you down

Hello! Är typ helt förstörd, en jävla äckelgubbe tog kort på min röv idag på stan!! Var påväg till bilen, så jag gick bara och så stod han helt still först å sen när jag gått förbi honom så gick han direkt efter mig typ 1m bakom och jag fick ju panik tänkte vafan är de om?
Så snegla lite i skyltfönstret å såg att han höll något neråt riktat mot MIN RÖV! Så hörde jag bara klick av en mobilkamera så jag vände mig om och gubben bara flina å små sprang ifrån mig, Jag fatta typ itne vad som hände så sa ingenting. Vafan gjorde jag inte det för? jävla äckel peddo äckel jävla gubbjävel!



Nåja, nu är det fredag och helg :) skötn nanting! Ska iväg till erik stuga idag å mysa, jocek sak nog också med :D Så blir basta, se tv å bara mysa =) Dock så missar jag wibax match :( fan också....
nåja, mår iallafall bättre har varit på skolan idag och skoja inte vad effektiv jag var! är inte ens efter i nå längre :D

Nåja, ha en bra helg :D pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0