konstig

Jo, idag känner jag mig konstig. Vill göra något men orkar inte, är trött å fryser samtidigt rastlös:P Jobbigt läge!
Nåja, har iallafall hunnit med en springtur och halsmandlarna var som tennisbollar, yeey... Sen lunch på stan med brudarna, sallad på lyktan - riktigt gott =)

Nu ligger jag i min säng och kollar på tv, funderar på om man kanske ändå skulle hitta på ngt eller så blir det en pn.
Imorgon vet jag inte om det blir fest eller ej, är erik frisk och ska flytta så tänkte jag hjälpa honom och sådär om han fortfarande är sjuk så ska jag nog ut med alla brudarna eftersom jag inte lär ha så mycket annat att göra isåfll:P

Nä nu ska jag göra något :) hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0