lov

ja fyyfasen så skönt det var å sova ut idag:) Har dock sovit oroligt, ihelgen såg vi handboll å i hkstockholms laget så var de en läskig karl och jag drömde att han förföljde mig och mina kompisar hela jävla tiden! HAHA typiska jossan drömmar:)

Är hos erik just nu, har ätit lite frulle och funderar över vad jag ska göra nu, han sa jag kunde ta mazdan om den var här och jagtrodde it den skulle vara de men tyydligen så ärden de, nåja får se hur jag gör:)

Igår var jag mer bakis än någonsin, fyfan!
Hade iallafall trevligt i lördags, var bara jag och grabbar hos jocke och tog inte mångatimmar innan alkoholen gick in i mitt blod, ojoj:P
fattade typ inte att ajg var i min egna säng imrose när vi vaknade upp, var alltså ett tag sen jag sov där:P haha

har träning idag å vetteaan hur jag ska ta mig, har inte fått hem mina vinterdäck från risnabben och mamma å ronny jobbar till 9? nåja, får väl se.
Nu ska jag lägga mig i eriks säng å se tv och invänta Ulla-Stina som lär komma omen stund:)
Heida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0